niedziela, 20 marca 2016

Info konkurs. Po co komu obrączki na serwetki ?

W kwestii konkursowej napisała mi jedna osoba:
"Jeśli mogę Ci coś poradzić to Twój konkurs ma trudne zadanie konkursowe. Ja zwykle ograniczam się do zostawiania komentarza. Więcej osób bierze w nim udział"

Szczerze napiszę,że moim pomysłem było tzw. włożenie kija w mrowisko. Wiedziałam,że przed świętami jest bardzo mało czasu , będziecie zajęte innymi sprawami. Konkurs był przy okazji. Jestem natomiast przekonana, że zwróciłam uwagę na temat (wiem to ze statystyk i korespondencji z Wami) i tylko kwestią czasu jest kiedy pojawią się w Waszych domach obrączki na serwetki w takiej czy innej formie. Zostały przeznaczone nagrody na konkurs z obrączkami i te nagrody rozdam :)
Przedłużyłam termin składania prac do końca weekendu.
Pewnie nie uda mi się tylko spełnić założenia, że moi fani z facebook wybiorą najładniejszą pracę, żeby nagrody dotarły przed świętami. Ale z tym nie będzie większego problemu bo mam zamiar nagrodzić wszystkie osoby biorące udział.

Pracuję już nad nowymi modelami obrączek na serwetki, które niedługo pojawią się na blogu i w sklepie. Będą tekstylne, skórzane i dokładnie rozpracowane jadalne!


Serdecznie pozdrawiam, Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz